سایت غذا ساز پالسون Palson
نوشته شده توسط : کیم کالا

فروش و پشتیبانی : 09120750932 - 86083705-021

Palson Bake Pro – Food Processor

Palson Bake Pro - Food Processor , غذا ساز پالسون , همزن پالسون, خرد کن پالسون,آبمیوه گیر پالسون,غذا ساز پالسون Palson ,فروش دستگاه غذا ساز

غذا ساز پالسون Palson مدل Bake Pro یک دستگاه غذا ساز فوق حرفه ای خانگی می باشد، به جرأت می توان گفت غذا ساز پالسون قادر است مواد اولیه هر غذایی را آماده کند، این غذا ساز موتوری بسیار بسیار قدرتمند دارد که این قدرت زیاد سبب میشود سرعت و قدرت چرخشی بالایی داشته باشد که قابلیت تعیین سرعت دستگاه نسبت به حالت های مختلف وجود دارد. جنس این غذا ساز از آلومینیوم بسیار مستحکم و برش خورده است که زیبایی خاصی به این دستگاه بخشیده است و همچنین دیر کثیف شده و به راحتی تمیز می شود…

نمایندگی فروش غذا ساز و لیست روز قیمت لوازم آماده سازی غذا , مدلها و قیمت غذاساز , مدلها و قیمت غذاساز پالسون

تهیه یک غذای خوشمزه برای مهمانان در درجه اول نیازمند مواد اولیه با کیفیت و تازه همانند پیاز، سبزیجات، سیب زمینی، سیر، هویج، سس ها و خمیر ها می باشد و در مرحله دوم نیازمند تهیه و آماده سازی و خرد کردن مواد اولیه به شکل های زیبا و یکنواخت می باشد تا اماده طبخ و سرو شود… همچنین در تهیه انواع اسموتی ها و تهیه انواع نوشیدنی ها خانگی هم نیاز است برای مدت طولانی مواد اولیه با هم مخلوط گردد… انجام چنین کارهایی در مهمانی ها و مجالس چنان وقت گیر و خسته کننده است که شما را کلافه میکند و همیشه نگران آماده سازی به موقع غذای خود هستید.

بهترین مارک غذا ساز , کارایی غذا ساز , غذا ساز چیست , قیمت غذا ساز , کاربرد غذا ساز , غذا ساز تک کاره , قیمت غذا ساز بوش

غذا ساز همه کاره Palson پالسون

.

در زمانی که مهمان دعوت کرده اید و مشغول تهیه غذا هستید همیشه وقت کم میارید و پشیمان هستید که این همه دردسر!! کاش از بیرون غذا تهیه میکردم! و یا یک دستگاه کمکی داشتم تا بتوانم به کمک آن در سریعترین زمان غذای خود را آماده کنم.

 

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و به وجود امدن دستگاه هایی مثل غذا ساز، آسیاب، خرد کن، هم زدن و… تحول بزرگی در آشپزی و غذای بشر به وجود آمد… با گذشت زمان دستگاه های همه کاره غذا ساز هم پا به عرضه تولید گذاشتند و این دستگاه ها هم روانه بازار شدن، تا ما با آرامش و دقت بیشتری غذای خود را در سریعترین زمان ممکن آماده کنیم.

فروش غذا ساز پالسون ,جدیدترین مدل غذا ساز ,ارزان ترین مدل غذا ساز ,بهترین مدل غذا ساز ,غذا ساز همه کاره ,غذا ساز همه کاره اصل ,فروش انواع مدل دستگاه غذا ساز برقی و خانگی

 

دستگاه غذا ساز پالسون Palson Bake Pro با ظرفیت بالا می تواند مواد اولیه آشپزی شما را برای تعداد نفرات زیادی آماده کند و شما فقط کار طبخ آن را انجام دهید. این دستگاه طوری طراحی شده است که تا زمانی که ظرف غذا ساز به درستی در جای خود قرار نگیرد درب دستگاه بسته نخواهد شد و دستگاه هم کار نخواهد کرد تا خطری برای استفاده کننده دستگاه ایجاد نشود.

 

دستگاه غذا ساز پالسون دارای صفحه های مختلف خرد کن و رنده کن و تیغه های متفاوت با کارائی های متفاوت می باشد که می تواند مواد اولیه را با سلیقه آشپز خرد کرده و آماده کند… این دستگاه همچنین قابلیت هم زدن نیز دارد که در تهیه شیرینی جات و کیک بسیار کاربرد دارد، البته گفتنی است که تهیه شیرینی و کیک باید با دقت بیشتری انجام شود و باید در اندازه مواد اولیه دقت شود که چه میزان از مواد لازم است البته جای هیچ نگرانی نیست چرا که غذا ساز پالسون دارای ترازوی دیجیتالی بسیار دقیقی می باشد که می تواند هر چیزی را وزن کند.

غذا ساز پالسون Palson

غذا ساز چند کاره پالسن

.

همچنین این دستگاه قادر است انواع مرکباب مثل پرتغال، لیمو، ترنج، گریپ فروت و… را آبگیری نماید، شما می توانید تنها در یک دقیقه برای وعده های صبحانه، نهار و شام و حتی میان وعده های خود آب میوه کاملا طبیعی تهیه نمائید… البته به جزء این قابلیت یک عدد پارچ همزن نیز در کنار دستگاه وجود دارد که می تواند به آسانی برای ۶ نفر آب میوه طبیعی آماده کند.

 

نگران کثیفی ظرف های خود نباشید چرا که قطعات دستگاه غذا ساز پالسون قابل شستشو با ماشین ظرفشویی می باشند…

 

ارسال به سراسر ایران با همکاری شرکت پست

فروش تلفنی و اینترنتی با امکان پرداخت آنلاین وجه

ضمانت کیفیت و کارائی محصول توسط ما

گارانتی معتبر

 

 

قیمت: 350.000 تومان

خرید پستی:

http://kimkala.com/product/palson-bake-pro-food-processor

 

⛔️ کانال تلگرام ما ⛔️ پیج اینستاگرام ما ⛔️ سایت فروشگاهی ما

 

برای دریافت مشاوره رایگان و خرید محصول با شماره تلفن های 09120132883 - 02186083705 تماس بگیرید...





:: برچسب‌ها: غذا ساز ,خرید غذا ساز ,قیمت غذا ساز ,خرید دستگاه غذا ساز , ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: